czwartek, 20 listopada 2014

O mnie.

Witajcie kochani!
 Ten post nie ma nic wspólnego z opowiadaniem pisanym przeze mnie. Pomyślałam, że może chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej o mnie. Kim w ogóle jest autorka tych wszystkich opowiadań? :D 
 Przedstawię to w postaci tzw. "faktów o mnie" :).


1. Nazywam się Aleksandra, ale lubię jak mówi się do mnie Ola.
2. Mam piętnaście lat i obecnie chodzę do klasy trzeciej gimnazjum.
3. Jestem katoliczką, wierzę w Boga i nie wstydzę się tego :).
4. Mam bardzo dużo zainteresowań: lubię się uczyć, czytać książki, chodzić do kina, biegać, pływać, pisać, wczytywać się w poezję i spędzać czas z rodziną.
5. Moje ulubione przedmioty  to biologia, chemia, język polski, język niemiecki oraz historia.
 Lubię również uczyć się ogólnie literatury. Z historii szczególnie interesuje mnie tematyka II wojny światowej.
6. Zaczęłam oglądać Code Lyoko kiedy miałam dziewięć lat i od tamtego czasu robię to regularnie :D.
7. Moim największym marzeniem jest być w przyszłości lekarzem oraz napisać książkę.
8. Bardzo lubię pomagać innym. Jestem wolontariuszką i biorę udział w różnych akcjach charytatywnych co również jest jedną z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu.
9. Mam rodzinę w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
10. Jestem raczej nieśmiała i mam niewielu przyjaciół. Jedną z moich bliższych przyjaciółek jest Gosia która  tworzy fantastyczne blogi o CL. Potrafimy godzinami pisać na GG o naszych "mężach" :D.
11. Uwielbiam czytać/oglądać "Igrzyska Śmierci", "Harry Potter", "Zmierzch" i "Gwiazd naszych wina".
12. Słucham różnej muzyki ale szczególne uwielbiam Shakirę i Bruno Marsa <3.


 
 
 


13. Mam młodszego brata.
14. Mieszkam w województwie Świętokrzyskim.
15. Najbardziej lubię kuchnię włoską.
16. Chciałabym odwiedzić Francję, Hiszpanię, Włochy i Brazylię.
17. Lubię uczyć się języków obcych. Obecnie uczę się angielskiego i niemieckiego i trochę hiszpańskiego. Interesuje się kulturą tych państw :).
18. Mój Tumblr: kilk
19. Lubię oglądać mecze piłki nożnej.
20. Uwielbiam pisać blogi i różne opowiadania.
21. Kocham moich czytelników <3

  Tyle o mnie jeżeli chcecie to możecie w komentarzach napisać coś o sobie :).


6 komentarzy:

  1. Eeee.....
    No dobra:
    Nazywam się Mikołaj (Medi to skrót od "Medieval - taka gra).
    Lubię historię (zwłaszcza 2 wojny światowej).
    Nienawidzę Niemieckiego (nie wiem dlaczego :D).
    Mieszkam w mieście, które było przed wojną granicą na stacji kolejowej 3 perony dla pociągów do Niemiec i 1 peron dla pociągów do Polski(Śląsk, ciekawy czy wiecie które).
    Mam rodzinę we Włoszech, Irlandii i Niemczech.
    Kod Lyoko oglądam od roku.
    Kocham twoje blogi :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz tyle samo lat jak mój brat. Ale numer.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje blogi, i też oglądam CL od dziewięciu lat, uwielbiam czytać/oglądać te same książki, jestem katoliczką i nie mam określonej ulubionej piosenki. Też cię kocham (jako blogerkę,w przenośni [Kocham moich czytelników]). Marzę o tym byś dała mi swój numer GG xD, a tak serio to nie wiem xD.
    Jane/Julka/Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Jane dziękuję za te miłe słowa <3
      Oczywiście, że Ci dam mój numer GG oto on: 51422937
      Jednakże uprzedzam, że będę na dłużej dostępna w piątek (wiadomo nauka robi swoje :( ).
      Także możemy popisać w ten piątek jeżeli być zechciała :D.
      Pozdrawiam :3

      Usuń