piątek, 22 sierpnia 2014

Liebster Award 2

Dostałam już drugą nominację od Anis Layi za którą serdecznie dziękuję :*   

 1. Który z bohaterów CL odgrywa największą rolę w serialu? 
Według mnie Jeremy, ponieważ to on włączył komputer.
2. Co cie najbardziej irytuje w Code Lyoko Evolution? 
To, że William jest zbyt przystojny i nie mogę się skupić :c.
3. Jak brzmi cytat którego nigdy nie zapomnisz? 
"Śmiejecie się ze mnie bo jestem inna. Ja się się z was bo jesteście tacy sami.
4. Czytasz książki czy tylko obowiązkowe tytuły? 
Oczywiście, że czytam jestem uzależniona.
5. Masz swój ulubiony serial? (pomijając oczywiście CL) 
Lubię oglądać "Szpital".
6. Jakie filmy lubisz najbardziej? 
Moje ulubione to: "Igrzyska Śmierci" i "Harry Potter". 
7. Jaki jest twój ulubiony paring? 
Ulumi i Jerelita. 
8. Gdzie wpada Ci najwięcej pomysłów do bloga? 
Jak sprzątam :D.
9. Twój ulubiony tekst Odda to...? 
"Na zabawę z Sissi pójdzie to na sucho mu nie ujdzie"
"Ulrich stracił głowę i zamieszanie z Yumi gotowe" 
Hahah kocham go xD
10. Jakiej cechy nienawidzisz u innych osób? 
Nie cierpię obłudy i fałszywości. Wolę żeby ktoś mi powiedział w twarz co o mnie myśli, niż obgadywał za plecami.
11. Wolisz rozmowy telefoniczne, SMS-y czy chat? 
Lubię pisać SMS.  

Nie będę tu pisała nominowanych i pytań bo są na drugim blogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz